سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

بهار من

بهار هشت هفته و سه روزه

1391/1/27 22:05
نویسنده : سارا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهار هشت هفته و سه روزه ی خودم .

خوبی عزیز من ؟ ببخشید که این چند وقته نشد بنویسم تو دفتر یادگاری هات . اخه خودت می دونی مامان چه قدر حالش بد بود . اصلا نمی خام از روزای بد بگم . خدا رو شکر الان مامان بهتره و امیدوارم نی نی هم بهتر باشه عزیز من .

پنجشنبه هم خونه ی مامان جون بودیم که خیلی خوش گذشت و تو هم حسابی خوب بودی . حالا یه کم اذیت که اشکال نداره عزیز مامان . نی نی شدی که اذیت کنی دیگه

اما عوضش بابای مهربونت وقتی من حالم بد بود . اومده اینجا و برات یادگاری نوشته . بیچاره بابایی هم خیلی اذیت شد اما خب بابا شدن این چیزا رو هم داره .

الانم دل مامانی درد می کنه و اون تو من نمی دونم داری چیکار می کنی . فقط یه خواهشی دارم که سفت و محکم بچسبی به مامان و زود بزرگ و زرنگ شی .

دوستت دارم مامان . ببخش حال مامان خوب شه خیلی اینجا رو خوشگل می کنه برات جیگر من . بوس برای بهار یکی یه دونه ی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
26 فروردین 91 17:37
سلام سارا جونم ایشالا که زوده زود حالت خوب میشه و از این روزای شیرین لذت میبری و با اومدن نی نی همه ی اینا رو فراموش میکنی عزیزم فقط حسابی استراحت کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد