سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار من

دوباره 9 هفتگی !!

1391/2/6 18:55
نویسنده : سارا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان . ما دوشنبه رفتیم پیش خانم دکتر . اولش که دکتر نیم ساعت گفت دیرتر می یاد و من و بابا تصمیم گرفتیم بریم پایین چون حال منم خوب نبود نمی تونستم بشینم . بعدش اما خیلی خسته شدیم . سربالایی زیاد بود و کلی خسته کرده بود مامان رو .

بعدش اما تا رفتیم خانم منشی مارو زود فرستاد تو . خانم دکتر مامان رو وزن کرد و بعدش فشار و بعدشم خوابیدم تا از تو سونو گرافی خانم دکتر شما رو ببینیم . البته مامان بیچاره هیچی ندید این بار عوضش بابات خوب دید . هم خودت رو هم قلب خوشگلت که داشت تند تند می زد . گفت که یه وری خوابیده بودی قربونت برم که خیلی کوچولویی .

حالا ایشالا دو هفته دیگه می ریم یه جای خوب سونوگرافی که هم از لحاظ سلامت که ایشالا سالم سالم هستی و هم ببینیم می گن بهمون تو دخملی یا پسری .

قربونت برم امروز صبح رفتیم با بابا یه تلفن خریدیم واسه خونه مون . اخه اون یکی باتریش خراب شده بود . بعدشم یه البالو پلو خوردیم تو هانی که خدا رو شکر شما خوشت اومد و ما نصفش رو خوردیم دوتایی .

قربونت برم همین جور خوب رشد کن و بزرگ شو . گرچه دیروز خانم دکتر گفت شما یک هفته از اونی که فکر می کنیم کوچیکتری . البته من احساس می کنم شما این قدر ها هم کوچیک نیستی قربونت برم .

می دونی مامانا یه حسی دارن به نی نی شون . همون طور که حدس می زنم شما پسری . ایشالا که سالم باشی و سلامت دنیا بیای . چه پسر چه دختر باشی برای مامان و بابا عزیزی . گاهی دلم می خواد دختری باشی اما وقتی به پسر کوچولو نگاه می کنم و یا یاد روزهایی که منتظر اومدنت می افتم فقط می خوام که سالم باشی و زود بیای بغلم .

بوس برای خوشگل مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدیه جووووووووووووووون
6 اردیبهشت 91 19:39
سلام
مهدیه
6 اردیبهشت 91 19:40
سلام آمید وارم بچتون به سلامتی به دنیا بیاد راستی به وبلاگ محیا هم سر بزنید
مامان الی
6 اردیبهشت 91 21:13
سلام سارا جونم خیلی خوشحالم که حال خودت و نی نی خوبه خدا رو شکر .
ای جونم قربون اون قلب کوچمولوش برم که با صدای قشنگش دل مامان و باباش و برده
ایشالا سالم و سلامت بیاد تو بغلت عزیزم


ممنون الی عزیزممممممم . ایشالا همه ی نی نی ها سالم باشن نی نی ما و شما هم توشون . بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد