سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار من

برای عزیز 16 هفته ی خوبم

1391/3/21 20:51
نویسنده : سارا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز من قلب

خوبی قربونت برم ؟ دلم برات تنگ شده بود . اره که با هم خیلی حرف می زنیم و تو الان راز دار دل مامانی هستی و خیلی چیزا از توی دل مامان اومده تو دل کوچیک تو . اما اینجا رو هم خیلی دوست دارم . امروز صبح بابایی دعوام کرد که چرا برای عزیز کوچولومو نمی نویسم و تنبلی می کنم . ابرو

بزار بگم بهت که اولیش واسه جابه جایه . دومی واسه اذیت هایی که شما عزیزم می کنی . سومی هم کارای خاله ی عزیزت که همه ش گردن من بود . چون خاله گرافیک می خونه و مامانی هم نصفه نیمه خونده؛ حالا دیگه خاله هم سرش شلوغ بود مامانی داشت کمکش می کرد . عوضش قراره خاله برای اتاق شما کلی کمک کنه تا مامانی ایده هاشو پیاده کنه .از خود راضی

چه اتاقی بشه عزیزم . از همین الان تصور می کنم . فکر کردم اگه دختر باشی از یاسی و گلبهی استفاده کنیم و اگه پسر از سبز و پرتقالی .

دیگه باقیشو نمی گم که سورپرایزت باشه .

از چی اول برات بگم ؟؟ بزار حالا که حرف اتاقت شده الان از خونه ی جدیدمون بگم . خونه مون بزرگتر از اینجاست . یه حیاط خوشگل داره با دو تا باغچه هر طرفش . توش دو تا درخت بزرگ توت هست . مامانی که عاشق توته مخصوصا شاتوت که یکی شون هست . اون یکی هم سفیده . درخت پرتقال و انجیر هم داره و یه گردوی کوچولو . کلی هم سبزه و علف و گل . یه حوض کوچولو هم داره . پایینش که برای مامانی هست . و بالاش یک اتاق خواب خوشگل برای شما کنار اتاق مامان و بابا و یه اتاق کار هم برای کارای مامان .

خونه ی خوشگلی هست . امیدوارم با قدم تو برامون خوب باشه و بابایی سر سال بخره و راحت بشیم از اسباب کشی . ما جمعه رفتیم مبل خریدیم . خیلی گرون شد و من خیلی شرمنده ی بابایی شدم اما خیلی هم خوشگل شد . برای شما هم چند تا سرویس خوشگل دیدیم که مامانی وسوسه شده برات تخت چوب هم بخره ! نیشخند

از امروز هم با کمک خاله بزرگه و مامان جونت خونه رو یه کم جمع کردیم . فردا اقاهه می خواد بیاد که کف رو پارکت و موکت کنه . من همه ش دارم فکر می کنم اتاق تو رو چی کار کنم ؟ بابایی می گه فعلا برات نمی خریم تا معلوم شه رنگ اتاقت چی قراره باشه . یعنی معلوم شه شما دختری یا پسری .

همچنان هم بابایی می گه شما دختری و مامانی می گه پسری ! مژه

البته که هر چی باشی عزیز دل مامان و بابایی هستی .

خب تا همین جا داشته باش تا بازم سر فرصت از تو بگم و ازمایش و سونو گرافی ها ...

راستی بهار کوچولوی من تو خیلی داری بزرگ می شی ؛ شیکم مامان با لباسای قدیمی دیگه کنار نمی یاد !زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
21 خرداد 91 23:08
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عنوان اولین روز پدر ملیسا و عکسهای جدیدش به روز شد. خوشحال میشم سری بزنید و نظری به یادگار به جا بزارید
مامان الی
24 خرداد 91 11:57
خونه جدید مبارک باشه عزیزم ایشالا که قدم نی نی پر خیر و برکت باشه و این خونه ی زیبا رو بخرید . ایشالا تا چند روزه دیگه میفهمی نی نی نازت جیه و میری واسش کلی چیزای خوشگل میخری و حالشو میبری الهی هم خودت و هم نی نی سالم و سلامت باشید


مرسی الی جونم . ایشالا تو و الینا خوشگله هم همیشه سالم و شاد باشید بوسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد