سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهار من

22 هفتگی

1391/4/31 19:45
نویسنده : سارا
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم . خوبی گل مامان ؟

حتما که خوبی چون همین یک ساعت پیش که دراز کشیده بودم داشتی ورجه وورجه می کردی تو دل مامان .

سامی کوچولوی من ؛ شما 15 هفته دیگه می خوای به دنیا بیای . امروز هی با خودم این عدد رو تکرار کردم و باور نمی کردم که واقعا همین قدر باشه . یاد وقتی می افتم که تازه 15 هفته ت بود و هنوز نمی دونستم دختری یا پسر و منتظر اولین تکونات بودم .

تو داری بزرگ می شی و من قراره این افتخار رو داشته باشم که بزرگ شدن شما رو حس کنم . پسر خوبم ما بالاخره خونه ی جدید رو پیدا کردیم . یه جایی وسطای شهر که هم شلوغه هم خلوت . احتمالا این اخرین چیزهایی هست که دارم برای تو ؛ از توی این خونه می نویسم . ایشالا توی خونه ی جدید وقت بیکاری مامان بیشتر می شه و البته روزهای خوب هم . اونوقت تمام کارهایی که قول دادم برات انجام می دم .

دیروز برات یه کتونی خوشگل سدری و زرد خریدم . با یه شلوارک و تی شرت که خیلی خوشگل بود . البته خیلی بیشتر از اینا برات خرید کردم که منتظرم بریم خونه ی جدید و ازشون عکس بگیرم کم کم .

ایشالا روزای خوبی تو راه هستن . بوس برای پسر کوچیک من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه جون
31 تیر 91 23:40
سلام انشاالله نی نی شما هم به سلامتی بدنیا بیاد به وبلاگ ریحانه جون منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان آزی
10 مرداد 91 16:24
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد