سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهار من

یه روز عادی

1391/5/22 16:16
نویسنده : سارا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری خوب من . حالت چه طوره جیگر مامانی ؟؟

امیدوارم خوب باشی . وقتی مامان رو داری اذیت می کنی یعنی شیطون شدی حسابی . چند روز پیش خودمو کشیدم و یک کیلو به وزنم اضافه شده بود . پس معلومه که داری بزرگ میشی .

عزیز گلم . ما توی شش ماه رفتیم . سه ماه دیگه تو دنیا می یای . می دونم زود می گذره این سه ماه هم . اما خیلی دلتنگت هستم . می خوام زودتر ببینمت .

شیکم مامان بزرگ شده اندازه ش رسیده به 96 . شما داری بزرگ تر می شی و مامان توپولی تر . این هفته قراره بریم دکتر و ببینمت . خاله هم باهامون می یاد . شاید هفته ی دیگه هم بریم مسافرت . خیلی من و بابایی خسته ایم . این مسافرت لازمه برامون .

تخت و کمدت بالاخره نصب شد . قراره بریم یه لوستر خوشگل تر و فرش برات بخریم . یه سری چیزای خوشگل هم برات خریدم . بعد از مسافرت هم می ریم برات کالسکه و کریر می خریم .

نگران نباش . همه ی چیزای خوب خوب رو برات می خریم عزیزم . مطمئن باش هر چی تو بخوای و تو دنیا باشه برات فراهم می کنم . فعلا تا می تونم برات لباس خریدم .

بابات می گفت دیشب که اگه جای یکی ؛ سه قلو هم بودی لباس برات کافی بود نیشخند

می یام عکس می ذارم حتما . دوست دارم جور شه همه ی وسایلت رو یه باره عکس بزارم بوس برای پسر گلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

persian mom
24 مرداد 91 3:32
ایشالله پسریت سالم دنیا بیاددددددددد و دومادش کنی .. سیسمئنی هم مبارککککک ..عکساشم یزار ببینیم


مرسی عزیزمممممم . چشم می ذارم منتها کامل بشه یهویی بزارم من یه کم تنبلم ببخششش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد