سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بهار من

34 هفتگی

1391/7/22 14:25
نویسنده : سارا
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیز مامان . خوبی ؟ خوشی ؟

گل من می دونی دیگه رفتیم توی هفته ی 35 ؟ یعنی این سه شنبه شما 35 هفته تم تموم میشه به سلامتی و می ری توی 36 .

یعنی دو هفته دیگه می مونه . تا چی ؟ شما بیای دیگه ...

با دکترت صحبت کردیم . گفت همون 15 آبان . اما ما به دو دلیل گفتیم 18 آبان . یکیش این بود که پنجشنبه س و بابایی گفت این روز بهتره . یکی دیگه شم خصوصیه !

یه خبر خوب بدم به شما که من همه ی وسایلی که لازم بود برای شما خریدم . بالاخره دیروز تمام شد . خداروشکر مثل همیشه با اینکه خیلی گشتم و خسته م کرد اما بهترین چیزا رو برات خریدیم . دیگه مامان جون و آقاجونت و همین طور بابا ماکان خیلی برات سنگ تموم گذاشتن . هر چی که بهترین بود برات خریدیم .

امیدوارم به راحتی و خوشحالی و با سلامتی از تک تکشون استفاده کنی .

پسر تپل من توی سونوی دو هفته ی پیش 1800 وزن داشتی و 40 سانت قد . ماشالا حسابی برای خودت داری مردی می شی . نگران وزنت هم نیستم دیگه مطمئنم به دنیا بیای با بهترین وزن می یای .

سعی می کنم حرف دکترم رو گوش کنم که همه چیز خوب باشه . این روزا دوباره معده درد شروع شده . پاهام ورم می کنه سرپا می ایستم . و پشتم هم همیشه درد می کنه . بابای مهربونت همیشه برام ماساژ می ده و یکمی بهتر می شه . شما خیلی فشار می یاری دیگه . بزرگ شدی و جات داره کوچیک می شه .

همه ی اینها دردهای شیرین مامان شدنه . خیلی خیلی لذت بخشه . درسته که گاهی غر هم می زنم . اما میدونی از صمیم قلبم خوشحالم .

پسرک ناز من . دارم اتاقت رو مرتب می کنم . عکس بگیرم و بزار برات توی وبلاگت که یادگاری بمونه .

دعا کن تو شیکم مامان که این روزهای باقی مونده به خوبی سپری شه و یه کم از استرس هام کمتر شه . دعا کن مامان که زودی فرشته هایی که باهاشون دوست بودی ؛ زودی بیان تو شیکم ماماناشون . تا مامانای اونا هم مثل مامان تو خوشبخت خوشبخت باشه .

بوس بهار عزیزمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامان ارمیا)
24 مهر 91 10:58
سارا جون سلام.
منم 4 شنبه 35 هفته ام تموم میشه.
و تاریخ زایمانمم 21 آبان شده.
فکر کنم پسرامون 2-3 روز اختلاف سنی با هم داشته باشن.
تو این روزای باقی مونده خیلی مواظب خودت باش.ایشالا که به سلامتی عسل خان رو تو بغلت میگیری


قربونت مریم جون می یام می خونمت اما درگیر این سیسمونی بودم . ایشالا که عسل شما هم به سلامتی دنیا بیاد . احتمالا 4 روز کوچیک تر از سام من هست پسر شما بوس دو تا
فاطیما
29 مهر 91 22:08
سلام مامانی منم جمعه 35 هفتم تموم میشه .یعنی پسری من یه هفته از گل پسرتون کوچیکتره .ایشالا زایمان راحتی داشته باشی گلم .مواظب خودتون باشین.


ایشالا نی نی شما هم سر وقت و توپولی دنیا بیاد . این روزهای آخری هم برای هممون پر از آرامش تموم شه بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد