سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

بهار من

سیسمونی سامی توپولی ما قسمت 4

1391/7/24 14:49
نویسنده : سارا
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

این آخرین قسمت سیسمونی سامی توپولی ما .

ببخشید زیاد بود دیگه . حالا کم کم درستش می کنم و بیشترش رو می برم توی ادامه مطلب که راحت تره بشه و ویلاگ سنگین نشه .

پسر گلم امیدوارم از تک تک اینا خوشت بیاد و بدونی مامانی با چه ذوق و شوقی همه رو برات فراهم کرده . دوست دارم همیشه سلامت باشی و قبل از اینکه پسر خوبی باشی ؛ انسان بهتری باشی . منم همیشه پشت تو هستم و مراقب تو . حتی اگر نباشم هم همیشه دعام پشت سر توست .

دوستت دارم مامانی ..

لباس

 

لباس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از سیسمونی سامی ما . امیدوارم همه چی خریده باشم . البته دوسه تا چیز هنوز مونده که خوب باید برم فروشگاه براش بخرم . این خریدای ما تمومی نداره !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

heni
24 مهر 91 15:49
مباركهههههه

واقعا خسته نباشيييييي خيلي قشنگنننننننن


دامادش كني سامي خانو



مرسی هنی جون . ایشالا زود زود از این خسته نباشی ها به شما بگم . ممنون از مهربونیت بوسس
زری مامان مهدیار
24 مهر 91 16:46
دست مامانی گل درد نکنه با این سلیقه خوبش
ایشالا تک تکش رو تن نی نی گلتون کنید و عکس خود نی نی رو توی وبتون بذارید
ایشالا که زایمان راحت و خاطره انگیزی داشته باشید


مرسی از لطفتون . ایشالا خدا نی نی شما رو هم براتون سلامت نگه داره
سوگلی
24 مهر 91 17:32
مامان سامی خیلی لباسها و سیسمونی آقا سام زیبا بودند دست دست اندرکاران درد نکنه
ایشالله بسلامتی و مبارکی
واسه منم دعا کن



قربونت برم سوگلی جونن . من و سام همیشه دعاگوی خاله های مهربونش هستیم بوسس
الی مامان الینا
25 مهر 91 0:18
سارا جون مبارک باشه ایشالا از تک تکشون به دله
خوش و سلامتی استفاده کنه سامی کوچولو


مرسی الی جون . ایشالا الینا کوچولو رو خدا برات نگه دار و همیشه سلامت باشه بوسس
مریم مامان ارمیا
26 مهر 91 2:26
سلام.
به به چه مامان خوش سلقه ای.
ایشالا سامی جون به سلامتی از وسایلش استفاده کنه.



بوس مریم جون ایشالا ارمیا جان هم همیشه سالم باشه و از وسایل خوشگلش استفاده کنه
ترنم
26 مهر 91 9:52
آفریننننننننن مامانه خوش سلیقهههه ایشالا سامی جون هم صحیح و سالم به موقع اش بپره بغل مامانشو و از همه اینا لذت ببره
سپیده
2 آبان 91 23:47
خصوصی دارید


چی ؟ خصوصی چی دارم ؟؟
مامان ابوالفضل
4 آبان 91 22:07
عزییییییییییییییییییییزم خیلیییییییییییییییییییی خوشکلن همشون.انشاالله بسلامتی استفادشون کنه نی نی نازتون.


مرسی از لطفت بوسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد