سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

بهار من

ایستگاه یکی مونده به آخر

1391/8/9 9:46
نویسنده : سارا
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری من . این پست احتمالا یکی مونده به آخرین پستی هست که برات می نویسم وقتی تو هنوز توی این دنیا نفس نکشیدی ..

نمی تونم بگم هنوز به دنیا نیومدی . چون برای من همون لحظه که اون بی بی چک دو خط پر رنگ شد تو به این دنیا اومدی .

پسرم 9 روز دیگه شما می یای تو بغل مامانی . 9 روز دیگه می بینمت و می تونم فشارت بدم به سینه م . عوض تموم این سالهای انتظار ..

مسافر کوچولوی من . دست خودم نیست که هر وقت می رم تو اتاقت و دست می کشم رو وسایلت باورم نمی شه قراره به این زودی از اینا استفاده کنی .

باور نمی تونم کنم هنوز ؛ 9 روز دیگه با بابایی می یاریمت خونه . گریه م می گیره وقتی یادش می افتم که باید بهت اتاقت رو نشون بدم . دستاتو تو دستم بگیرم و تو اروم تو بغلم بخوابی ...

سخته .. برای من که این همه مدت صبر کردم . سخته . تو همه رو می دونی . مطمئنم که می دونی .

اینروزها خیلی سخت تر می گذره . استرس دارم . دست خودمم نیست . دلم می خواد سروقت دنیا بیای . با وزن خوب و سرحال و سلامت ..

این روزهای باقی مونده ؛ هیچ وقت فراموشم نمیشه . درد شیرینی دارم که مثل تکونای تو بهم می گه اومدنت نزدیکه . که باعث می شه باورم شه هستی و 9 روز دیگه می بینمت ..

پسر عزیزم ؛ روزهای باقی مونده رو خیلی مواظب خودت باش . دوست دارم پسر قوی باشی . منم سعی می کنم محکم تر باشم . می دونم دوتایی با هم لحظه های خوبی داریم این 9 روز .

بعدش هم شما می یای و خیلی چیزا عوض میشه ..

مسافر کوچولوم ؛ همه چیز برای اومدنت آماده ست .. سروقت منتظر اومدنت هستم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هانی
9 آبان 91 11:35
سلام مامان سارا.وای چقدر خوشحالم که سامی کوچولو داره به دنیا میاد انگار دیروز بود که خبر حاملگیتو بهمون دادی....
امیدوارم این 9روز سریع بگذره و نی نیت به سلامتی بیاد بغلت



مرسی هانی جونم . ایشالا خیلی خیلی زود تو هم خبر بارداری تو می دی . بوسسس
سوگل
10 آبان 91 12:14
سلام سارا جون من با شما از نی نی سایت اشنا شدم اما هیچ وقت نظر نذاشتم وسایل اقا سامی بسیار زیبا و با سلیقه چیده شده دست پدر و مادرتون درد نکنه.

فقط سوالی که داشتم ممکنه لطف کنید بفرمائید مدل گهوارتون چیه؟ من دنبال چنین گهواره ای هستم
امیدوارم روزای باقیماندهرو همبه خوبی طی کیند و به زودی سامیار عزیز رو در بغل بگیرید.



سلام عزیزم . ممنون از دعای خوبت . مدل گهواره والا چینی بود . از بهار خریدم . از پاساژ چهلستون یه مغازه بود سمت راست . روش در می یاد ارتفاعش هم تنظیم می شه .
اسم پسری رو هم سام قراره بذاریم . باباش با سامیار مخالفه !

صوفیا
15 آبان 91 10:12
سارا جون امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی.حتما یه عکس از سامی واسمون بذار...تو نینی سایت بعد زایمانت منتظریم...


ممنونم صوفیای عزیزم . حتما زود زود با سامی برمی گردیم . بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد