سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

بهار من

18 آبان 91

1391/8/20 17:46
نویسنده : سارا
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری من . الان ساعت دقیقا 4 صبح 18 آبان هست و شما یه 6-7 ساعت دیگه به دنیا می یای

آره پسرم دیگه از روز شماری گذشت و دیگه کم کم ثانیه شماریه . روزهای خوبی رو داشتیم . خیلی اتفاقا پیش اومد برای هر سه نفرمون . اما مهمش اینه که رسیدیم به ایستگاه آخر .

البته ایستگاه آخری که می شه شروع یه دوران جدید . شروع یه سفر زیباتر ..

همیشه گفتم که خداحافظی یک کم همیشه غریبانه هست . یک کم گریه داره . اما سلام به یه شروع دیگه است . درسته دلتنگی داره و آدم از یه جایی کنده می شه ومی رسه به یه جای دیگه که بیشتر مواقع جدیده . اما زندگی همینه .

اصلا زندگی با تموم این دلتنگی ها و رفتن و خداحافظی و دوباره شروع کردن ها و سلام ها خوشگله .

حالا تو تازه اول راهی . خودت کم کم می فهمی که چی می گم .

داری یه روزی تو وسطای پاییز می یای به خونه مون . اما از اولش نوشتم که بهارمی . بهار زندگی تو ، توی پاییزه . پاییزم یکی از فصلهای زیبای خداست .

اومدنت زندگی مون رو بهاری می کنه و این برای همه مون بسه .

یه عالمه حرف هست که خیلی هاشو در گوشی بهت گفتم . پسرم این دنیا خیلی خیلی خیلی بزرگتر از اون جایی هست که تو تا حالا بودی . خیلی مشکلات و اتفاقا و حوادث قراره برات اتفاق بیافته . تو داری کتاب زندگی تو شروع می کنی به خوندن .

باید خیلی خیلی خیلی بیشتر از اونی که تا حالا محکم بودی باشی . اینجا خیلی فرق داره .من مطمئنم تو روزهای شاد بیشتری رو توی کتاب زندگیت دوره می کنی .

باید خیلی چیزا من یادت بدم و خیلی چیزا رو خودت بفهمی .

یه نصیحت هم مامان به پسرش می گه . یادت باشه همیشه قبل از همه چی آدم خوبی باشی .

توی این دنیا القاب زیادی بهت می دن . می شی پسر ؛ می شی نوه . می شی دانش آموز . می شی همسر و ..... خیلی خیلی بیشتر از این حرفا . اما قبل ازهمه ی این چیزا ؛ شما یک انسان هستی . همین هم مهمه . باید انسان بهتری باشی .

تا چند ساعت دیگه همدیگرو می بینیم . یاد لحظه های سال تحویل افتادم . همین جور شیرین و پر از انتظار و نزدیکه . یه شوقی همراه با دلواپسی یک سال جدید . یک بهار جدید .. یک سال بزرگترشدن و ...

می دونم دارم منم با تو متولد می شم . منم دوباره دارم متولد می شم و پا توی دنیای جدیدی می ذارم که می دونم خیلی خیلی خیلی بزرگتر از دنیای قبلیمه . برای منم شروع یک سرفصل زیبا و پر از آرامش و عشق و دلواپسیه .

سرفصلی که تو می دونی چه قدر منتظر رسیدنش بودم . طوری که از شوقم گریه م می گیره .

پسرکم . به دنیای جدیدت خوش اومدی . دعا میکنم همیشه سالم و پر از آرامش و عشق باشی . دعای من همیشه پشت تو خواهد بود . ارزوی من تمام آرزوهای توست ..

دوستت دارم بهارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آرام
18 آبان 91 7:51
سلام
سارا جان اين حرفهاي زيبات رو فقط يك مادر منتظر ميتونه با تمام وجود درك كنه.

خيلي احساست رو زيبا نوشتي عزيزم.
سلامت و خوشبخت باشيد.


مرسی ارام جان . ایشالا خودت به همین زودی همین ها را برای نی نی خودت می نویسی . بوس برای خاله مهربون هوار تا
بهاره
24 آبان 91 11:22
سلام تولد ني ني تون مبارك ميشه بگي فرش اتاق ني ني رو از كجا خريدي؟ خيلي قشنگه. ممنونم راهنمايي كني.



ممنون . فرش رو از اینترنت خریدم . از فرش انلاین .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد