سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

بهار من

پسر 19 روزه ی من

1391/9/6 14:22
نویسنده : سارا
395 بازدید
اشتراک گذاری

اول اینو بنویسم که یه بار نوشتم و نمی دونم چی شد همه ش پرید ! :(

دیگه نمی تونم مثل اولی بنویسم . شما هم بیدار شدی و الانم وول میخوری .

شما امروز 19 روزه شدی . 19 روزه که داری پیش ما زندگی می کنی و نفس می کشی . این چند روز همه ش خونه ی مامان جون بودیم . هم خودمون نذری داشتیم هم مامان جونت .

شما هم پسر خوبی بودی خداروشکر . فقط دلت درد می کنه که امروز می ریم پیش اقای دکتر مهربونت . فکر کنم خیلی از دکترت خوشت اومده که هی دوست داری بریم پیشش ناقلا . اونم هی ازت تعریف می کنه و هر چی می گیم بهش می گه ؛ پسر باهوش منه دوست داره !!!

شما دیگه خوب همه چیزو تشخیص می دی و دوست داری دنبال کنی . مخصوصا چیزای روشن و رنگی و لامپا رو . البته بابا جونت رو هم ! .

عاشق لوسترای خونه هستی و همه ش خیره نگاشون می کنی . دوست داری وقتی دمر رو پای من یا رو تشک می خوابی .

گردنت رو خوب نگه می داری . مخصوصا وقتی رو شونه م می ذارم سرت رو و از اون بالا همه چیزو خوب می بینی .

حرف دکترت تو بیمارستان درست بود که گفت بچه ی باهوش و محکمی هستی . البته دوبار پرتت کرد تا اینو گفت !!! .

قدت رو هم خودم گرفتم شده بودی 54 . وزن هم با مامانی با هم 69 کیلو هستیم !

دیگه اینکه ناخنهای شما رو هم برای بار دوم گرفتیم عزیزم . قربونت برم که رشدت خوبه .

یه سری عکس هم هست که برات می ذارم . چون خودت هم می دونی مشکلاتی بود نشد از همه چی عکس بگیرم برات . از این به بعد سعی می کنم بیشتر لحظه های زندگی تو ثبت کنم . البته بابات که می دونی عاشق فیلم گرفته ! . زیاد ازت فیلم داره .

بوس برای پسر خوشگل من هوارتا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آنی
6 آذر 91 14:27
سلام ساراجون بهت تبریک میگم پسر خیلی نازی داری خدا برات سلامت نگهش داره وبلاگت هم زیباست ویانای من هم کمتر از 2 ماه که به دنیا اومده به وبلاگ ما هم سربزنید خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد