سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

بهار من

بدون عنوان

1391/12/14 22:00
نویسنده : سارا
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک من .

ببخش که این چند وقته نشد برات بنویسم . تو می دونی یه کم درگیرم . سالگرد آقا جون عزیزت . بیماری مامان جون و عمل جراحی دوباره ش . بیماری این یکی اقا جون که ایشالا چیزی نیست . مشکلات کاری پدرت ..

بی خیال حالا . اومدم برات بنویسم که شما امروز خودت تونستی برگردی . از وقتی هم یاد گرفتی دیگه به پشت نمی خوابی و سریع برمی گردی . انگار دنیا برات این جور جذاب تره .

عزیز دل مامان شما جمعه 4 ماهت تمام می شه و باید واکسن بزنیم . امیدوارم که اذیت نشی .

دعا کن با قلب کوچولوت که همه چیز برگرده سر جاش و دوباره ما هم بیشتر با هم باشیم . بوس برای پسرک خوشگل و مهربون خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 23:59
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
خاله آرام
6 فروردین 92 11:54
سلام سارا جون
سال نو مبارك باشه.... ايشالا سال سلامتي و شادي برات باشه

روي ماه پسري رو ببوسسسسسس

برا من هم دعا كن امسال مامان بشم حتما حتما


سلام عزیزمممممممممم . باور کن اولین دعام حتی قبل از سلامتی پسرم مادر شدن همه ی زنهای دنیاست . عید شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد