سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

بهار من

عید سال 92

1392/1/21 22:55
نویسنده : سارا
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک من . ای وای که من  خیلی شرمنده ی تو گل زندگیم هستم . عزیزکم 5 ماهت تموم شد . یعنی شما 5 ماهه که مهمون خونه ی مایی و یکساله که مهمون قلب مامان و بابایی هستی . پارسال عید ما شیرین شد از حس بودنت و امسال عید تو کنار ما و ما کنار خنده های تو سال رو تحویل کردیم . 

پارسال عید لحظه ی سال تحویل دعای از ته دلم این بود که خدا بهم یه بچه ی سالم هدیه کنه . که خونه ی ما پر شه از گرمای بودنت تو و خدای مهربون معجزه شو بهم نشون داد تا امسال لحظه ی سال تحویل فقط فقط فقط ازش بخوام که تو رو بهم ببخشه و همیشه سالم و خندون کنار ما باشی . 

گفتنش همه ش همینا نیست . نمی شه اصلا همه رو نوشت . گل خوشرنگ زندگیم ممنون که منو لایق مادری خودت کردی . از خدا می خوام تا وقتی زنده هستم ؛ بتونم خوب از عهده ی مادری برای تو عزیزکم بر بیام . 

سام کوچولوی من ؛ شما الان دیگه میشینی البته باید پشتش یه چیز باشه اما خیلی خوب کمرت رو نگه می داری . سه شنبه ی هفته ی پیش هم اولین وعده ی غذایی ت رو بهت دادم . خوشحالم که از فرنی خوشت اومده و هر شب 5-6 قاشق می خوری . وزن گل پسر من شده 7 کیلو و نیم . 

اینم چند تا از عکس های گل پسر من 

 

اینم هشت سین امسال ما : سبزه ؛ سمنو ؛ سیب ؛ سنجد ؛ سیر ؛ ؛ سکه ؛ سماق و سام کوچولو !

 

پسرم از یک هفته قبل از عید انگشت پاهاشو هم می خوره ! 

 

سیزده به در امسال شمال . 

 

مغازه ی عمو مهیار شمال . ماشالا به پسر ببری فروشنده ی بزرگم 

 

اینم سام قاچاقی ! 

 

ایشون هم آقا سام هستن . وقتی داشتن آماده می شدند که بریم عید دیدنی . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
21 فروردین 92 23:09
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
صبا مامان هومان
21 فروردین 92 23:30
ای جانم سام نازم
چه قدر شما همه جا رو گشتی خاله

چه قدرم شما خوش تیپی عزیزممممم


مارکوپلوست دیگه خاله ههههههه .
بوس برای شما و هومان موقشنگ من
sanaz
24 فروردین 92 18:28
www.myninishop.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد