سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

بهار من

عکس

1392/3/6 23:17
نویسنده : سارا
561 بازدید
اشتراک گذاری

بی حرف این عکسای منتخب شما پسرک عزیز مامانی 

 

 

این شما و این سامی گوزن سوار قهرمان که لپشون رو پشه بی تربیت گاز زده 

  

 

پسر عزیزم خوابای رنگی ببین 

اینجا خونه ی آقاجون هست و این گل خوشگلم از باغچه ؛ آقاجون برات کنده که مثل همین گل خوشگلی و خوش بو 

 

اینجا شما برای اولین بار تونستی شصت پاتو بخوری قربونت برم که الان نشسته هم خم میشی و می خوریش ! اینجا شما هنوز 6 ماهت نشده بود 

 

همیشه ی خدا هم کشف حجاب کردی !! به قول بابات این همه خداروشکر لباس خریدیم برات حالا !

 

 

پسرک خوش تیپ من . برای ولیمه ی خاله بزرگه اینا رو پوشیده بودی و همه عاشق کفش های خوشگلت شده بودن 

 

داستان این نون بستنی ! 

اینجا ما بستنی خریده بودیم و من میخواستم یه خورده از بستنی رو با انگشت بزارم دهن شما 

که یهو بستنی افتاد زمین ! بعدش دیگه نونش رسید به شما !

الان هر بار نون بستنی می بینی شیرجه می زنی ! 

 

 

اینم پسرک خوش خنده ی من با پسرخاله ی بد اخلاقش که خیلی زور می گه به پسر من 

 

 

این کار جدید شما ! زبون در می یاری و دَدَ می کنی و می خندی برای خودت ! 

 

اینم شکار لحظه ها .. برای آخر فروردین هست این عکس 

 نی نی خوابالو

 

 

خواهش می کنم برید کنار ؛ امضا نمی تونن بدن سامی خان وقتشون پره 

 

 

اینم شما و شیشه شیر که دو ماهی هست دوست داری بگیری خودت و بخوری 

 

 

 

 پسر منم مو قشنگه ها  

 

 

مهندس عمران جناب آقای سامی خان که می رن سر ساختمان اصلا هم قصد ازدواج ندارن !

 

 

آهای بچه برو برای آقای مهندس نوشابه بیار هوا گرمه خسته شده 

 

 

سامی مدل فشن معتبرترین مجله های مد دنیا

 

 

 

اینجا شما اولین بار تنهایی نشستی البته گل های نرگس منم پر پر کردی ! 

شما یک هفته مونده که شش ماهه بشی اینجا

 

 

 اینجا هم خونه ی آقاجونه 

 

 

 

اینم یه عکس داغ داغ برای همین امشب ساعت 11 و ده دقیقه 

شما با عرض تشکر پی پی کرده بودین و الان تمیز نشستید و دارید بازی می کنین 

 

 

اینم پسر غذا خور من 

 

 

هوشت هوشت ؛ آهای دخمل خوشمله می یای بلیم خونه ی ما ؟ ببین چه جذبه داره چشمام !! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد