سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بهار من

بابایی ناقلا

1391/1/18 15:13
نویسنده : سارا
291 بازدید
اشتراک گذاری

 

از دست این بابایی . بزار بیاد خونه  niniweblog.com یه وقتایی فقط به کارش فکر می کنه و بس . هر چی هم بهش می گم نمی فهمه . بعدش می گه عههههههههه باید این کارو می کردمniniweblog.com

عههه خب اعصاب منو خورد می کنه دیگه . بعدش می گه حرص نخور . ساعت 3 شده هنوز نیومده تو هم با من دوتایی گرسنمه مون شده . niniweblog.com

 

کی این حساسیت ها تموم می شه من راحت شم خودم غذا های خوشمزه درست کنم دوتایی بخوریم ؟؟

niniweblog.com

این شکلکا هم واسه دل بهار کوچولو من که خوشش بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بهار
31 فروردین 91 23:13
عزیزم
نذار گرسنه بمونی
بهار جون گناه داره


وای خوردن خیلی سخته . می دونم سعی می کنم بازم . مرسی یه عالمه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد