سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

بهار من

عکس

1392/3/27 16:02
نویسنده : سارا
530 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرک من اینم چند تا عکس برای شما ... 

شما ماشالا 72 قدتون شده و 8400 وزنتون . حسابی داری کار یاد می گیری . این عکسهای اولین سینه خیز رفتن و چهاردست و پا ایستادن و اولین بلند شدن تنهایی خودت هست . خیلی دوستت دارم خیلی زیاد .. دعای من شبانه روز سلامتی تو و آرامشت هست .

 

 

 اینجا فست فود هست و سام خان مثل همیشه یه استخون کش رفته و مشغوله . خیلی شلوغ بود و هر کی هم تو رو می دید سریع ازت عکس می نداخت . شما هم خوش خنده همه عکسات خندیدی ... 

 

 بله ... حرکت یک ..

 

 

 حرکت دو ... 

 

 

و بالاخره هدف نهایی ... 

عاشق لپ تاپ هستی و الانم دیگه هر جا باشه بهش می رسی . بعدش روش می شینی و ذوق می کنی و با انگشتت کلیدارو فشار می دی و اب دهنت هم رژه می ره بین کلیدا !! 

 

 

 

اینم اولین بار .... خونه ی مامان جون اینا 

 

 

 طرز نشستن و خوابیدن جدید ! . همین طور جلوی تی وی ولو میشی و کلیدای دندون گیرت رو می خوری و نگاه می کنی ! بابات می گه به اون رفتی تو این مورد ! 

 

 

بعد از یک حمام شبانه ی گرم و پر از اب بازی .. 

 

 

 

من داشتم لباسا تو تا می کردم و چون هی برمی داشتی و می خوردی گذاشتم رو تخت که یهو با تلاش اویزون شدی و من تا موبایل رو بیارم عکس بگیرم به این مرحله رسیدی .. 

 

 

 قربون پاهای کوچولو و خوشگلت برم که برای اولین تنهایی روشون ایستادی ... 

امیدوارم همیشه همین طور روی پاهات بیاستی . با تلاش و با کمک خودت ... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد