سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بهار من

بدون عنوان

1391/1/23 11:41
نویسنده : سارا
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار مامان من باباتم و با کلی زحمت تونستم بیام اینجا . مامانت خوابه و حالش اصلا خوب نیست . اومدم تا اولا بهت بگم منم دوستت دارم و خوشحالم بالاخره خودت با پای خودت امدی و هم بگم برای مادرت دعا کنی و یه کم کمتر اذیت کنی . به انداره ی کافی این مدت اذیت شد. خواهشا یه کم بچه بهتری باش . دعوات نمی کنم اما خودت یه کم اروم باش بزار مادرت استراحت کنه . منتظرم که دنیا بیای و ببینمت .

 

پدرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دنیا
26 فروردین 91 21:18
واااااااای خدا ببخشه بهتون این بهار کوچولوی زندگیتونو.اشکم اومد از اینهمه احساس پدرانه.


تشکر از مهربونیتون من مامانش هستم البته :دی


ای وای من دنیا جونم هستی که قربون خودت و دخمل خوشگلاااا ت بوسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد