سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بهار من

توپولی مهربون من

1391/1/28 11:31
نویسنده : سارا
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل کوچولو موچول مامان خوبی عزیزم ؟؟ قربونت برم که خیلی حرف گوش کنی و مهربون . خداروشکر حال مامان خیلی بهتره . تو هم آرومتری ؛ مامان هم سعی می کنه حسابی بهت برسه این هفته یه روز بد داشتیم وای خیلی بد بدبد ... اما گذشت و خداروشکر با خیری .

کوچول من اگه حال مامان خوب باشه شاید امشب بریم پیش مامان جونت که از بیمارستان مرخص شده و خونه س . زن عمو و پسرعمو و عمه تم هستن و خیلی دوست دارن ما رو ببینن . پس خوشگل خوبی باش و اروم بشین جات و بزار امشب خوش بگذره بهمون . منم قول می دم دوباره پنجشنبه بریم خونه ی اون یکی مامان جون تا حسابی بهمون خوش بگذره .

دیگه اینکه شما کم کم داری هفته ی هشت رو تموم می کنی و می ری تو 9 هفته و هفته ی دیگه این موقع باید اماده شیم که بریم مطب دکتر عزیزت که صدای قلب خوشگلت رو بشنویم .

خلاصه ش اینکه برم بگردم یه عکس از نی نی های هشت هفته ای که دارن می رن تو 9 هفته پیدا کنم بزارم برات اینجا که بعدا ببینی که چه طوری بودی .

مامانی دوستت داره جیگر من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد