سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

بهار من

کار جدید پسرک من

1392/4/5 20:46
نویسنده : سارا
499 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم این هفته بازم حسابی من و پدرت رو غافل گیر کردی . فدات بشم که یه دنیا هم کمه برای دوست داشتن شما . 

دیگه خیلی خوب چهار دست پا میری . از همه جا می گیری و بلند می شی . بای بای می کنی و دست می زنی و تا ما هم دست می زنیم باهات شروع می کنی خودتو تکون دادن و نای نای کردی . فدات بشم من اخه که این قدر باهوشی عزیز دلم . 

از شیطونی هاتم هر چی بگم کم گفتم . هر جا می ریم با همه رفیق میشی و بغل همه می ری . 

عزیز دل مامانی با این همه شیطونی ...

ایشالا همیشه شاد و خوشحال و سالم باشی و بخندی ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sanaz
17 تیر 92 15:52
جدیدترین کلکسیون mothercare

www.myninishop.com


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد