سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بهار من

برای دختر عزیز مامان

1391/2/3 19:54
نویسنده : سارا
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمر عزیز مامان . دلم خواست بهت بگم دخمر . دلم خواست دیگه . شایدم یه دفعه دیگه گفتم بهت پسمل عزیز مامان . مامانه دیگه دوست داری صدا کنه جیگرشو .

عزیزم فردا این موقع ما مطب دکتریم . دروغ که نیست یه کم استرس دارم عزیزم . امیدوارم حالت خوب باشه و مشکلی نباشه و ما بتونیم صدای قلب خوشگلت رو بشنویم و ببینیمت .

عزیز دلم بابایی خیلی گرفتاره . از اونجا که تو نزدیک تری الان به خدا و خدا دعای بچه ها رو زود زود می شنوه براش دعا کن که مشکلاتش تموم شن و زیاد خسته و عصبی نشه . بابات خیلی داره زحمت می کشه برای ما .

این دو روز حالم خیلی خوب نیست . اما خب می گذره . کم کم داریم می ریم تو ده هفته به سلامتی . ایشالا از این ده هفته ها زود بیان و بگذرن و شما زود زود بیای بغل مامان و کلی با هم کیف کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلین
3 اردیبهشت 91 20:51
سلام مامانی انشالله این روزام میگذره و حسرت این روزای شیرین رو میخوری حاملگی تنها دوره سختیه که ادم بازم دلش برای اون روزا تنگ میشه
بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:28
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
الی
4 اردیبهشت 91 13:05
سلام سارا جونم مطمئن باش حال نی نی جون خوبه الان داره تو دل مامانش حسابی بهش خوش میگذره ای جونم ایشالا سالم و سلامت باشه . دخمر و خوب اومدی هاااااااااااااا


هههههههه مرسی . دیگه این طوری هاست دیگه بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد