سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

بهار من

هفته ی 28

1391/6/8 13:44
نویسنده : سارا
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامانی . حالت خوبه ؟؟ حسابی وزرشکاری معلومه مثل بابا و مامانت . از همین الان شنا و ورزشهای رزمی رو خوب خوب بلدی قربونت برم . حسابی لگد می ندازی و این ور و اون ور می ری اون تو .

مامان و بابا هم خوب هستن . ما رفتیم مسافرت . خیلی خوب بود . اقاحون و مامانی رو هم بردیم و خیلی خوشگذروندیم . امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه . یه کم تو ماشین سخت بود اما خوبم بود .

دریا رو حس کردی عزیزم ؟؟ صداشو شنیدی ؟ دیدی چه بوی خوبی داره ؟؟ ایشالا دنیا می یای و سال دیگه این موقع دوباره می ریم همون جا و شما اون موقع تو بغل مامانی به جای شیکم مامان .

کلی لباس دار شدی عزیزم . پسر خارجی پوش و شیک پوش من . کلی لباس از ترکیه خاله مرجان اورده برات . تازه لباسهای بافتنی ت هم اماده شده و خیلی خوشگل شده . البته هنوز چند تیکه ش مونده که زودی اماده می شههههههههه .

پسرم امروز دقیقا 38 هفته و یک روزه که شما تو دل مامانی هستی . قراره هفته ی دیگه بریم ازمایش بدم . برای سلامتی شما و سلامتی خودم . که ایشالا راحت زایمان کنم و به دنیا بیای . برای 22 هم وقت دکتر دارم که احتمالا می ریم سونو برای سلامت شما . ایشالا هیچ مشکلی نباشه .

از وسایل شما هم خبر اینکه برات یه قطار با مزه خریدیم دیروز که خیلی با بابایی بازی کردیم باهاش . فکر کنم خودت هم خیلی دوستش داشته باشی . دوست دارم اسباب بازی ها تو خودت انتخاب کنی عزیزم . برای این زیاد برات نمی گیرم . از شمال هم برات یه کفش گیوه خریدیم ههه . خیلی با مزه س و دو تا جغجعه که صدا می ده یه قورباغه و یه موش .

فرشم رفتم برات دیدم که خوشم نیومد اصلا از طرحاش . حالا یه چیز خوب دیگه پیدا کردم برات می خرمممممممم .

فعلا همینا رو داشته باش تا مامانی سر فرصت بازم برات بنویسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
19 شهریور 91 0:06
سلام عزيزم اميدوارم ني ني جون سالم و صالح باشه...گمونم اين بهترين دعاست...
وسايل نو مبارك نيني جون
دوست داشتين به وب ما سر بزنين و اگه خواستين لينك بدين
راستي به جاي 28 اشتباه نوشتين گمونم 38
باي


مرسی از لطفت هم برای دعات و هم برای غلط دیکته ههه
هانی
1 مهر 91 20:35
سلام ایشالا پسملی به دنیا بیاد و حسابی ا زسرو کولت بالا بره


مرسی هانی جون . بوسسس هزار تا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد