سامی جونسامی جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بهار من

اسباب کشی

1391/3/9 16:01
نویسنده : سارا
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار عزیز من خوبی ؟؟ ما هم خوبیم و دعا گوی سلامتی تو عزیز من .

از سونو ان تی و از غربالگریت قرار شد بنویسم و عکس خوشگلت رو اسکن کنم اینجا که اسکنر رو بابا برده با خودش و باید بیاره  و بعدن . تازه برات لباس هم خریدم که می خوام اونو هم عکسش رو بندازم برات .

می دونی درگیری داریم با جا به جایی . قراره بریم یه خونه ی بزرگتر و حیاط دار که شما بازی کنی توش . اما مامانی شک داره . اخه تا حالا اپارتمان زندگی کرده . نمی دونم بتونم یا نه .

قراره تا اخر هفته مشخص شه چی کار می کنیم . اگر بریم تا چند وقت درگیر می شم حسابی و تو هم حتما خسته می شی . باید قول بدی بچه ی خوبی باشی تا این دورانم به خوشی بگذره مامانم خیلی مراقب تو هست خیالت راحت عزیزم .

قراره هفته ی دیگه با مامان جون و اقا جونت بریم کاشان . هنوز مطمئن نیستم اما احتمالا بریم هفته ی بعدش هم از دوم هست و باید بریم ازمایشگاه .

می خواستم تاریخ ویزیت دکتر رو جلوتر بندازم و تازه زودتر بفهمم عزیزم دخمل کوچولو هست یا پسر ناز . اما بابات می گه نه همون سروقت بریم که مطمئن تر باشیم .

حرفش رو گوش کنم به نظرت ؟

دوستت دارم مامانی . بوس برای بهار من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد